Przejdź do treści

Polska Ekstraklasa

Wizerunkowa ofensywa Wisły Kraków

„Walczymy o mistrzostwo” – pod takim hasłem rozpoczyna się nowa kampania wizerunkowa Wisły Kraków, która w tym sezonie celuje w zdobycie trzynastego tytułu mistrza Polski.

Twarzami kampanii klubu z Krakowa zostało pięciu nowych zawodników, którzy razem z całą drużyną prowadzoną przez trenera Roberta Maaskanta będą walczyć o mistrzostwo Polski: bramkarz Sergei Pareiko, obrońca Kew Jaliens, pomocnicy Maor Melikson i Michaił Siwakow oraz napastnik Cwetan Genkow. Zdjęcia piłkarzy z hasłem „Walczymy o mistrzostwo” ukażą się w prasie małopolskiej, internecie, a także wielkie pionowe postaci zawodników pojawią się na słupach ogłoszeniowych. Akcję będzie można obserwować też za pomocą niestandardowych nośników reklamowych. Zmianie ulegnie layout strony oficjalnej Wisły Kraków (www.wisla.krakow.pl), a na najbliższy mecz ligowy z Ruchem Chorzów, który rozegrany zostanie 4 marca, przygotowano animacje na bandy diodowe, rozstawione wokół murawy. Dodatkowo reklamy promujące kampanię będą emitowane w radiu, a specjalnie stworzony film reklamowy wyświetlany będzie również na wielkim ekranie umieszczonym na budynku Teatru „Bagatela”, który stoi w samym centrum Krakowa.

– Siłą Białej Gwiazdy są kibice, dla nich gra drużyna, oni są naszym dwunastym zawodnikiem. Tą kampanią chcemy w wyjątkowy sposób przedstawić nowych piłkarzy. Chcemy także zachęcić wszystkich kibiców do przychodzenia na nasz stadion i wspierania drużyny w drodze po trzynasty w historii Wisły Kraków tytuł mistrzowski – mówi członek zarządu ds. marketingu Wisły, Michał Kobylarczyk.

– To jedna z pierwszych tego typu kampanii w naszym kraju, która, mamy nadzieję, wprowadzi nową jakość w działaniach marketingowych w polskiej piłce nożnej. Kreacją, a także strategią komunikacji i zakupem mediów zajął się dział marketingu klubu. W trakcie jej trwania będą uruchamiane nowe nośniki reklamowe promujące Wisłę – dodaje Michał Kobylarczyk. Wisła przygotowuje także konkursy oraz inne atrakcje dla kibiców, związane z kampanią, a akcja „Walczymy o mistrzostwo” będzie miała swoje kolejne odsłony.

(ASInfo/wislakrakow.com/Informacja prasowa)

Źródło: ASInfo

Możliwość komentowania została wyłączona.

Najnowsze wydanie tygodnika PN

Nr 41/2024

Nr 41/2024