Premier League ma nowe logo
W nowym, 2016-17, sezonie w Premier League dojdzie do sporych zmian. I nie chodzi tylko o nowe zespoły, które wywalczą awans. Zmieni się także logotyp rozgrywek, nie będzie także sponsora tytularnego rozgrywek. No i wejdzie w życie nowy kontrakt telewizyjny.
Najświeższe doniesienia z Premier League na PiłkaNożna.pl – KLIKNIJ!
Nowy logtyp nadal będzie skupiony wokół lwa. Ten symbol towarzyszy rozgrywkom od powołania do życia Premier League, a więc od sezonu 1992-93. Zdaniem zawodowej ligi w Anglii nowy znak identyfikacyjny marki będzie dopasowany do formatów cyfrowych i do transmisji. Pojawi się na rękawkach koszulek zespołów PL.
– Od początku nowego sezonu odchodzimy również od posiadania klasycznego sponsora tytularnego. Premier League nazywać się będzie po prostu Premier League – powiedział Richard Masters, dyrektor zarządzający ligi. – Wkrótce podzielimy się również większą liczbą szczegółów dotyczących pozycjonowania marki.
Jeśli chodzi o brak sponsora tytularnego, nowa struktura ma składać się z 7 partnerów. Na razie umowy podpisały Nike i EA Sports – do końca sezonu 2018-19. Z kolei nowe kontrakty telewizyjne – na rynkach krajowym i międzynarodowym – przyniosą PL ponad 8,3 miliardów funtów w skali trzech kolejnych sezonów.
Przemysław Pawlak
źr. Sportbusiness.com