Nietypowa umowa sponsorska Barcelony?
W celu zwiększenia dochodów Barcelona może zrobić coś, czego nigdy w historii nie robiła i umieścić logo sponsora na spodenkach piłkarzy.
Transfer Lewandowskiego do Barcelony był możliwy dzięki pociągnięciu za dźwignie finansowe. (fot. 400mm/Aflo)
Klub z Camp Nou nieustannie zmaga się ze skomplikowaną sytuacją finansową i ciągle szuka kreatywnych sposobów na poradzenie sobie w niej. Zeszłego lata pociągnął za słynne dźwignie finansowe, czego skutki będzie odczuwał przez kolejne dekady. Teraz planuje stworzyć nowe miejsce dla sponsora.
Dziennikarze „Mundo Deportivo” poinformowali, że Barca jest gotowa umieścić logo partnera biznesowego na spodenkach zawodników. Dokładnie – na ich tylnej części.
Nigdy wcześniej czegoś takiego nie robiła. Sponsorów prezentowała wyłącznie na koszulkach. Oddawanie im przestrzeni na spodenkach nie jest zresztą częstą praktyką. Spośród drużyn występujących obecnie w La Liga robią to tylko Espanyol oraz Mallorca.
Dzięki nietypowemu rozwiązaniu Barcelona może zarobić około pięć milionów euro.
sar, PiłkaNożna.pl