Przejdź do treści

Polska Ekstraklasa

Ruch Chorzów: Telefon od Malinowskiego

Sympatycy Niebieskich, którzy będą wspierać swoją ulubioną drużynę w nowym sezonie, wykupili już 2500 karnetów. To najlepszy wynik sprzedaży, przed inauguracją sezonu, od powrotu Ruchu do ekstraklasy.

Z myślą o sympatyków Ruchu działacze przygotowali maksymalnie uproszczony cennik karnetów, który uwzględnia nowy system rozgrywek wprowadzony od tego sezonu. Kibice Niebieskich mogli zaopatrzyć się w Karnet Premium uwzględniający mecze rozgrywane w trakcie sezonu zasadniczego i rundy finałowej. Aby obejrzeć wszystkie spotkania Ruchu wystarczyło wydać 144 zł (karnet szkolny to jedyne 72 zł). Pomyślano również o tych kibicach, którzy dbają o efektowną oprawę wizualną w trakcie meczów Ruchu i dopingują piłkarzy z młyna, czyli z sektora numer 8. Karnet na młyn na cały sezon kosztuje 90 złotych, co oznacza, że cena za jedno spotkanie to zaledwie 5 złotych.

Wspólnie ze Stowarzyszeniem Kibiców Ruchu zainicjowano też akcję Niebieski opiekun, a w ramach tego projektu każda osoba, która nabywała karnet, mogła sprawić niespodziankę dzieciom z rodzin o trudnej sytuacji materialnej i zakupić karnet dla malucha z listy dostępnej w Strefie Kibica. W akcję zaangażowali się także zawodnicy Ruchu, którzy przed piątkowym treningiem odwiedzili tzw Grzybka i zakupili pulę karnetów dla dzieciaków.

Działacze z Cichej postanowili w oryginalny sposób podziękować wszystkim sympatykom, którzy będą wspierać w nowym sezonie piłkarzy Jacka Zielińskiego. W czwartek o godzinie 19.20 (godzina, o czym każdy kibic chorzowskiej drużyny wie jest nieprzypadkowa) do wszystkich osób, które zakupiły do tego momentu karnety zadzwonił  kapitan Ruchu Marcin Malinowski, by osobiście podziękować za wsparcie.

PiWo/Źródło: www.ruchchorzów.com.pl

Możliwość komentowania została wyłączona.

Najnowsze wydanie tygodnika PN

Nr 50/2024

Nr 50/2024