R-GOL.com partnerem Bruk-Betu Termaliki
Od sezonu 2017/18 grający w Lotto Ekstraklasie Bruk-Bet Termalica Nieciecza będzie miał nowego partnera technicznego. Został nim R-GOL.com – największy sklep piłkarski w Polsce.
Bruk-Bet Termalica ma nowego sponsora (fot. Łukasz Skwiot)
W przypadku „Słoni”najważniejszą zmianą wynikającą z podpisania umowy będzie odejście od używanych do tej pory strojów Nike na rzecz sprzętu wyprodukowanego przez firmę adidas. Mecze u siebie drużyna z Niecieczy rozgrywać będzie w jednolitych pomarańczowych strojach. Drugi komplet to także ukłon w stronę tradycyjnych klubowych barw – zarówno koszulki, jak i spodenki oraz getry mieć będą kolor niebieski. Podstawowe komplety bramkarskie będą czarne, władze klubu zdecydowały, że alternatywne koszulki dla bramkarzy będą białe.
Współpraca klubu z Niecieczy oraz R-GOL.com opierać będzie się nie tylko na dostarczeniu sprzętu meczowego i treningowego dla pierwszego zespołu. W sprzęt adidas zaopatrzone zostaną także grupy młodzieżowe. Ponadto partnerzy planują cykliczne akcje przeznaczone dla kibiców, a także działania z piłkarzami Bruk-Betu Termaliki.
Co interesujące, Bruk-Bet i R-GOL.com mają podobną historię. Obie firmy wyrosły z rodzinnego biznesu i na obecną pozycję doszły zaczynając właściwie od zera. Obecnie R-GOL.com jest największym sklepem piłkarskim w Polsce. Pod koniec 2016 roku otwarty został kolejny sklep firmy – tym razem w stolicy – przy Puławskiej 255. R-GOL.com Warszawa przy powierzchni ponad 600 metrów kwadratowych jest obecnie największym tego typu sklepem w całej Europie Środkowo-Wschodniej.
Umowy partnerska między R-GOL.com i Bruk-Betem Termaliką podpisana została na rok.