Piast rozwiązał umowę z głównym sponsorem
Firma E-Toto nie będzie już dłużej pełniła funkcji głównego sponsora Piasta Gliwice. Klub poinformował o osiągnięciu porozumienia w sprawie wcześniejszego zakończenia współpracy z bukmacherem.
Logo firmy E-Toto znika z koszulek Piasta Gliwice (fot. Łukasz Skwiot)
Umowa został podpisana 17 września 2015 roku i miała pierwotnie obowiązywać do września tego roku. W Gliwicach szukają nowych rozwiązań i opcji sponsorskich, dlatego uznali, że nie ma już na co czekać i dlatego zdecydowali się na wcześniejsze zakończenie współpracy z E-Toto.
– Obecna faza dynamicznego rozwoju firmy wymusza na nas poszukiwanie innych, nowych form i kanałów komunikacji marketingowej. W związku z powyższym postanowiliśmy zakończyć umowę sponsoringową z klubem jednocześnie pozostając wdzięcznym za dotychczasową współpracę – zdradził Piotr Rogowski, Chief Operating Officer firmy E-Toto.
– Dziękujemy firmie E-Toto za owocną współpracę i wspieranie Piasta Gliwice. Życzymy naszym byłym już partnerom dalszych sukcesów – powiedział Kamil Sarapata, dyrektor marketingu klubu.
Podczas współpracy obu stron, Piast odniósł największy sukces w historii klubu. W sezonie 2015-16 drużyna do ostatniej kolejki walczyła o tytuł, kończąc ostatecznie sezon na drugiej pozycji.
Koszulki klubu bez loga sponsora prezentuje się aktualnie tak:
gar, PiłkaNożna.pl
źr. Piast Gliwice