Przejdź do treści
Piast rozwiązał umowę z głównym sponsorem

Polska Ekstraklasa

Piast rozwiązał umowę z głównym sponsorem

Firma E-Toto nie będzie już dłużej pełniła funkcji głównego sponsora Piasta Gliwice. Klub poinformował o osiągnięciu porozumienia w sprawie wcześniejszego zakończenia współpracy z bukmacherem.

Logo firmy E-Toto znika z koszulek Piasta Gliwice (fot. Łukasz Skwiot)


Umowa został podpisana 17 września 2015 roku i miała pierwotnie obowiązywać do września tego roku. W Gliwicach szukają nowych rozwiązań i opcji sponsorskich, dlatego uznali, że nie ma już na co czekać i dlatego zdecydowali się na wcześniejsze zakończenie współpracy z E-Toto.


– Obecna faza dynamicznego rozwoju firmy wymusza na nas poszukiwanie innych, nowych form i kanałów komunikacji marketingowej. W związku z powyższym postanowiliśmy zakończyć umowę sponsoringową z klubem jednocześnie pozostając wdzięcznym za dotychczasową współpracę – zdradził Piotr Rogowski, Chief Operating Officer firmy E-Toto.

– Dziękujemy firmie E-Toto za owocną współpracę i wspieranie Piasta Gliwice. Życzymy naszym byłym już partnerom dalszych sukcesów – powiedział Kamil Sarapata, dyrektor marketingu klubu.

Podczas współpracy obu stron, Piast odniósł największy sukces w historii klubu. W sezonie 2015-16 drużyna do ostatniej kolejki walczyła o tytuł, kończąc ostatecznie sezon na drugiej pozycji.

Koszulki klubu bez loga sponsora prezentuje się aktualnie tak:






gar, PiłkaNożna.pl
źr. Piast Gliwice

Możliwość komentowania została wyłączona.

Najnowsze wydanie tygodnika PN

Nr 50/2024

Nr 50/2024