ORLEN OIL sponsorem Wisły Kraków
Wisła Kraków pozyskała potężnego partnera. Nowym sponsorem strategicznym klubu został ORLEN OIL – poinformowano podczas czwartkowej konferencji prasowej.
Wisła Kraków nawiązała współpracę z potężnym sponsorem (fot. Jakub Gruca / 400mm.pl)
Nawiązanie współpracy z gigantem naftowym to znakomita informacja dla sympatyków Wisły. Logo ORLEN OIL pojawi się w nowym sezonie na froncie koszulek pierwszej drużyny, a także na bandach reklamowych stadionu im. Henryka Reymana.
– Każdy projekt sponsoringowy, w który się angażujemy, musi przekładać się realnie na wzrost wartości marki i wspierać nasz biznes – powiedział prezes zarządu PKN ORLEN, Daniel Obajtek.
Nowy sponsor strategiczny Wisły Kraków chce się bardzo mocno zaangażować w odbudowanie tej zasłużonej firmy, inwestując w jej rozwój na wszystkich możliwych odcinkach. – ORLEN OIL to spółka zakorzeniona w Krakowie i wsparcie klubu piłkarskiego w tym mieście uzupełnia prowadzone działania sponsoringowe – dodał Obajtek.
– Wypracowane warunki gwarantują znaczący zwrot z zaangażowanego kapitału, co korzystnie przełoży się na sprzedaż, a co za tym idzie wyniki finansowe spółki. W ramach współpracy mocny akcent położono też na rozwój procesu szkoleniowego uzdolnionej młodzieży i zaplecza treningowego. W ten sposób umożliwimy najmłodszym zawodnikom dalszy rozwój pod kątem ewentualnego wejścia do profesjonalnego sportu, a może nawet reprezentacji narodowej – zakończył
Wisła Kraków to jeden z najbardziej utytułowanych polskich klubów. 13-krotni mistrzowie Polski od kilku dobrych lat przeżywają jednak trudny okres i mają problem z nawiązaniem do sukcesów, które odnosili chociażby za kadencji Bogusława Cupiała.
Przy Reymonta wiedzą, że partnerstwo z takimi gigantem jak ORLEN może pomóc Białej Gwieździe w powrót na należne jej miejsce. – Zawarta umowa – oprócz standardowych elementów widocznych także przy okazji współpracy z innymi podmiotami, jak ekspozycja logo na frontach trykotów meczowych zawodników Białej Gwiazdy czy materiałach marketingowych – niesie ze sobą misję – powiedział Dawid Błaszczykowski, prezes TS Wisła Kraków.
– Nie bez powodu użyłem słowa misja, gdyż misją zarówno Wisły, jak i PKN ORLEN jest wyniesienie rodzimego futbolu na wyższy poziom i ponowne zaistnienie 13-krotnego mistrza Polski na najwyższym szczeblu Ekstraklasy oraz na arenie międzynarodowej – dodał.
Przed Wisłą Kraków – wszystko na to wskazuje – lepsze czasy. To z kolei dobra wiadomość nie tylko dla jej kibiców, ale całej ligi. PKO Bank Polski Ekstraklas potrzebuje mocnej Wisły na równi z Legią Warszawa czy Lechem Poznań.
gar, PiłkaNożna.pl