Marketingowy majstersztyk Romy
AS Roma dokonała dużego wzmocnienia drużyny. Wrażenie robi także sposób, w jaki o tym poinformowała.
Lorenzo Pellegrini był liderem młodzieżowej reprezentacji Włoch (fot. Katarzyna Mielnik/400mm.pl)
AS Roma poinformowała dziś, że skorzystała z prawa odkupienia Lorenzo Pellegriniego. Dwa lata temu rzymianie sprzedali swojego wychowanka do Sassuolo, ale zostawili sobie możliwość odzyskania go. Dziś udało się sfinalizować transfer, dzięki czemu Pellegrini wciąż będzie pracował z trenerem Eusebio Di Francesco, który także był piłkarzem Romy i także tego lata zamienił Sassuolo na giallorossich.
– To ukoronowanie mojej podróży. W momencie gdy odchodziłem z Romy, moim celem stało się do niej powrócić – powiedział Pellegrini. Stołeczny klub zapłacił za środkowego pomocnika 10 milionów euro i oddał Federico Ricciego, który dotąd był tylko wypożyczony do Sassuolo.
Pozyskanie Pellegriniego powinno być dużym wzmocnieniem dla Romy, ale wrażenie robi też sposób, w jaki transfer reprezentanta Włoch został ogłoszony. Roma opublikowała na Twitterze film, w którym widać mężczyznę ubranego w koszulce Romy, który gra na konsoli. Rozgrywa on mecz dwiema drużynami Romy i strzela gola. Po przybliżeniu ujęcia widzimy, że wirtualnym strzelcem okazał się Lorenzo Pellegrini, a za moment okazuje się, że na konsoli grał właśnie nowo pozyskany piłkarz. Marketingowy majstersztyk.
band, PilkaNozna.pl
Źródło: AS Roma