Legia przedłużyła umowę ze sponsorem
Legia Warszawa przedłużyła kontrakt z ważnym sponsorem. Mistrz Polski i „Królewskie” będą współpracować ze sobą przez trzy następne lata – poinformował klub.
Marka „Królewskie” na dłużej z Legią Warszawa (fot. Cezary Musiał)
„Piwo nr 1 w regionie i piłkarski mistrz Polski tworzą idealne partnerstwo oparte na warszawskim charakterze. Sponsor i klub ogłaszają przedłużenie umowy o kolejne trzy lata” – czytamy w oficjalnym komunikacie.
Współpraca Legii i „Królewskich” trwa od trzynastu lat i wiadomo, że sponsor będzie nadal z klubem przynajmniej do 2020 roku. Zadowolenia z przedłużenia umowy nie ukrywała Małgorzata Lubelska, dyrektor marketingu Grupy Żywiec, do której należy marka „Królewskie”.
– To partnerstwo o strategicznym znaczeniu dla marki „Królewskie”. Tak długa współpraca, będącą rzadkością w sportowym sponsoringu, świadczy o wzajemnym zaufaniu i zadowoleniu z dotychczasowych osiągnięć. Cieszymy się, że możemy uczestniczyć w projekcie budowy dużego klubu w stolicy, odnoszącego sukcesy w Polsce i za granicą – powiedziała.
W trakcie długoletniej współpracy, obie strony mogły się cieszyć z aż czterech mistrzostw kraju, sześciu Pucharów Polski i awansu „Wojskowych” do fazy grupowej Champions League.
gar, PiłkaNożna.pl
źr. Legia.com