Przejdź do treści
Barcelona szuka sponsora dla Camp Nou

Ligi w Europie La Liga

Barcelona szuka sponsora dla Camp Nou

FC Barcelona szuka sponsora komercyjnego dla swojego stadionu. W stolicy Katalonii liczą, że sprzedaż praw do nazwy obiektu pozwoliłaby na zasilenie klubowego konta o ponad 200 milionów euro.

Barcelona szuka sponsora tytularnego dla Camp Nou 



Jak wynika z informacji hiszpańskich mediów, Barcelona zleciła poszukiwania sponsora dla Camp Nou firmie Van Wagner, która ma w tej materii spore doświadczenie. Amerykanie w przeszłości wykonywali podobne usługi dla takich klubów jak New York Giants, New York Nets czy też Arsenal, gdzie tytularnym sponsorem stadionu jest firma Emirates.

„La Vanguardia” donosi, że Barcelona jest zainteresowania pozyskania sponsora tytularnego dla Camp Nou na okres 15-20 lat. Taki kontrakt wiązałby się zyskami rzędu ponad 200 milionów. Wiadomo, że „Duma Katalonii” przeznaczyłby te pieniądze na rozbudowę klubowych obiektów.

Przypomnijmy, że w 2014 roku podczas specjalnego referendum, socios Barcelony wyrazili zgodę na przebudowę wysłużonego Camp Nou i zmianę nazwy obiektu na komercyjną.



gar, PiłkaNożna.pl

Możliwość komentowania została wyłączona.

Najnowsze wydanie tygodnika PN

Nr 50/2024

Nr 50/2024