Samobój zamiast karnego. Czy sędzia oszukał Polaków? [WIDEO]
Do kontrowersyjnej sytuacji doszło pod koniec meczu z Portugalią w Lidze Narodów (1:3). Czy Michel Ameyaw był faulowany w polu karnym? Czy sędzia powinien przerwać grę i wskazać na wapno? Czy samobój Jana Bednarka powinien zostać anulowany?
W 88. minucie, przy stanie 1:2 dla Portugalii, Michel Ameyaw upadł w polu karnym Portugalczyków po starciu z Nelsonem Semedo. Niewątpliwie doszło między nimi do kontaktu, jednak sędziowie dopatrzyli się nieprzepisowego zagrania.
Na nasze nieszczęście, po tym jak arbiter Gozubuyuk nakazał kontynuować grę, Portugalia wyprowadziła szybki kontratak, który niefortunnie zakończył Jan Bednarek. Stoper reprezentacji Polski chciał przeciąć zagranie, lecz pechowo skierował piłkę do własnej siatki.
Polacy zgłaszali pretensje do sędziego, całą sytuację wziął pod lupę VAR, który podtrzymał decyzję o braku faulu. Czy jednak aby na pewno arbitrzy mieli rację? Śmiemy wątpić. (JB)
Czas Lewandowskiego w kadrze dobiega końca. On może zostać nowym liderem reprezentacji Polski [OPINIA]
Czas Roberta Lewandowskiego w reprezentacji Polski nieuchronnie zbliża się do końca. Dlatego trzeba szukać nowych liderów biało-czerwonych. Bez wątpienia głównym kandydatem do pełnienia takiej roli w naszej drużynie narodowej jest Nicola Zalewski.
Nic nie było!