Obecne sukcesy Atletico Madryt mogą zabezpieczyć przyszłość Los Colchoneros na wiele lat. Wzrasta bowiem wartość marketingowa klubu, jego godła, poszczególnych piłkarzy i trenera. Skutkuje to kolejnymi, atrakcyjnymi propozycjami sponsorskimi. Jak podaje madrycki „AS”, linie lotnicze Ettihad Airways wyraziły zainteresowanie nadaniem nazwy swojej kompanii nowemu stadionowi Atletico. Propozycja opiewa na dziesięć lat i kwotę 155 milionów euro!
Atletico od sezonu 2015-16 ma przenieść się na olimpijski stadion La Peineta i to tego obiektu dotyczy propozycja. Oprócz pieniędzy Atletico dostanie w stały czarter samolot. Natomiast linie ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich życzą sobie dodatkowo udostępnienia wizerunku trenera Diego Simeone.
Władze Atletico negocjują obecnie z Ettihad sposób rozłożenia płatności owych 155 milionów na raty. Klub chce 60 procent tej kwoty otrzymać w momencie podpisania umowy, co ma nastąpić jeszcze w 2014 roku.
Leszek Orłowski „Piłka Nożna”