Przejdź do treści
Zmiany w zespole Komunikacji i Sponsoringu Ekstraklasy

Polska Ekstraklasa

Zmiany w zespole Komunikacji i Sponsoringu Ekstraklasy

Przed rozpoczynającym się już za nieco ponad dwa tygodnie sezonem PKO BP Ekstraklasy w zespole do spraw Komunikacji i Sponsoringu Ekstraklasy doszło do zmian w składzie. Ekstraklasa ma nowego managera biura prasowego. 


Nowym managerem Biura Prasowego Ekstraklasy został Dominik Mucha. To były dziennikarz „Przeglądu Sportowego”, który współpracował także chociażby z „Eleven Sports”. W Ekstraklasie Mucha ma odpowiadać za kierowanie pracą Biura Prasowego oraz PR i wewnętrzną komunikację spółki. 

Tym samym Mucha zastąpi na tym stanowisku Bartosza Orzechowskiego, który w ostatnich latach odpowiadał za komunikację z mediami. Orzechowski z Ekstraklasą jest związany od 2017 roku. Teraz zostanie Managerem ds. E-sportu i Projektów Specjalnych, a w ramach tej funkcji ma zajmować się CSR-em oraz projektami eventowymi Ekstraklasy. 

Natomiast nową postać zyskał zespół marketingu Ekstraklasy. Nowym Managerem ds. Sponsoringu ligi został Marek Kubisiak, który w przeszłości był związany z marką 4F oraz Polskim Związkiem Piłki Nożnej (PZPN). 

Skład Departamentu Komunikacji, Marketingu i Sprzedaży Ekstraklasy tworzą jeszcze: Małgorzata Głowik (odpowiedzialna za marketing), Angelika Głuszek (social media), Katarzyna Napiórkowska (strategia oraz badania rynku), Wojciech Bajak (dane statystyczne i redakcja) oraz Daniel Kobyłka (strona internetowa oraz aplikacja mobilna). 

Nowy sezon PKO BP Ekstraklasy wystartuje 21 lipca (piątek). Rozgrywki w sezonie 23/24 zainauguruje starcie Warty Poznań z Pogonią Szczecin (godzina 18:00). 

kczu/PiłkaNożna.pl

Możliwość komentowania została wyłączona.

Najnowsze wydanie tygodnika PN

Nr 50/2024

Nr 50/2024