Sponsor na dłużej z Ekstraklasą
Ekstraklasa SA zawarła nowe umowy sponsorskie z PKO Bankiem Polskim i Totalizatorem Sportowym.
Ekstraklasa nadal ze wsparciem PKO BP.
– Niezwykle cieszy nas decyzja o kontynuacji współpracy z ligą tak silnych marek jak PKO Bank Polski i LOTTO. Dla Ekstraklasy oznacza to dynamiczny rozwój w wielu wymiarach. Nasza współpraca ukierunkowana jest bowiem także na wspieranie sportowego rozwoju młodych piłkarskich talentów. Wspólnie realizujemy też szereg innowacyjnych działań oraz akcji integrujących społeczność kibicowską. Przedłużenie współpracy z naszymi partnerami, tytularnym i głównym, to też potwierdzenie efektywności prowadzonych dotychczas działań i unikatowych możliwości promocji, jakie daje współpraca z ligą. Ekstraklasa z milionową widownią telewizyjną w każdej kolejce, rosnącą liczbą odbiorców w internecie oraz milionami kibiców na trybunach to ogromny potencjał. Jestem przekonany, że czeka nas dużo wspólnych emocjonujących projektów, wspierających zarówno polską piłkę, jak i wizerunek marek PKO Banku Polskiego oraz LOTTO – powiedział
Marcin Animucki, prezes zarządu Ekstraklasy SA.
Kontynuacja współpracy oznacza, że logotyp PKO Banku Polskiego pozostanie w oficjalnym logo i nazwie rozgrywek. Ponadto, będzie obecny m.in. na grafikach podczas transmisji 306 meczów w sezonie, w brandingu na stadionach 18 klubów oraz na rękawkach koszulek piłkarzy. Przedłużenie współpracy oznacza kontynuację projektów specjalnych, promujących młodych zawodników oraz integrujących kibiców: Młodzieżowiec Miesiąca, Młodzieżowiec Sezonu i Kanapa Kibica. Bank będzie współpracował podczas ligowych inicjatyw dla dzieci i młodzieży, jak np. Akademia Klasy Ekstra. Oprócz tego Ekstraklasa będzie wspierać działania PKO Banku Polskiego skierowane zarówno do klubów, kibiców, obecnych jak i nowych klientów banku. Jednym z nich będzie kolejna odsłona Oficjalnej Karty Ekstraklasy z herbami klubów oraz rozgrywek, ale także sprzedaż biletów na mecze ligowe poprzez bankowość elektroniczną banku – iPKO. Bank wciąż będzie rozwijał kanały „PKO Bank Polski Grajmy Razem” w social mediach, a także organizował szereg innych akcji marketingowych, zapewniających nowe konteksty promocji.
Współpraca PKO BP z Ekstraklasą trwa od sezonu 2019-20.
źródło: własne / Ekstraklasa.org
PilkaNozna.pl