Przejdź do treści
Nowa oprawa graficzna rozgrywek ekstraklasy

Polska Ekstraklasa

Nowa oprawa graficzna rozgrywek ekstraklasy

Nowy sezon, nowe rozwiązania. PKO Bank Polski Ekstraklasa zaprezentowała oprawę graficzną, która będzie towarzyszyła meczom podczas kampanii 2019-20. 


Rozgrywki ekstraklasy z nową oprawą graficzną (fot. Grzegorz Radtke / 400mm.pl)


Pierwsze przecieki na temat wyglądu nowej szaty graficznej pojawiły się w sieci już kilka dni temu, jednak w poniedziałek całość została zaprezentowała szerokiej publiczności już oficjalnie. Zaprezentowana czołówka będzie wyświetlana przed spotkaniami PKO Bank Polski Ekstraklasy, a odświeżeniu uległa również oprawa samych zawodów, który zyskały nowe grafiki.

– Zawsze inspirujemy się najlepszymi, dlatego tworząc nową wizualizację graficzną podpatrywaliśmy takie ligi jak Premier League czy Eredivisie, które w branży mają opinię najlepiej prezentowanych lig na świecie. Wszystkie nowe grafiki meczowe zostały w pełni przystosowane do wymagań nowoczesnej cyfrowej komunikacji. Są pełne ekspresji, wyróżnia je przy tym bezkompromisowy i odważny styl, który świetnie oddaje charakter naszej ligi – powiedział dyrektor Departamentu Komunikacji, Marketingu, a także Sprzedaży w Ekstraklasie SA, Marcin Mikucki.


Zadowolenia z projektu nie krył również Haydn Clarke z DixonBax, która była odpowiedzialna za całość wprowadzonych zmian. – W bliskiej współpracy z Live Parkiem i firmą Keytoq stworzyliśmy pełen zestaw elementów, dzięki którym Ekstraklasa może opowiedzieć historię każdego meczu na żywo. Każda grafika jest perfekcyjnie animowana poprzez nakładające się na siebie warstwy – przyznał.

Poprzednia szata graficzna obowiązywała od sześciu lat i dlatego Ekstraklasa SA uznała, że nadszedł najwyższy czas na jej mocne odświeżenie. Marcin Serafin, dyrektor operacyjny spółki Ekstraklasa Live Park nie miał wątpliwości, że zmiany były niezbędne.

– Wdrożenie nowej identyfikacji meczowej w ramach transmisji meczów od sezonu 2019/2020 to dla nas moment otwierający współpracę z nadawcami NC+ oraz TVP w ramach nowych kontraktów. Dotychczasowe grafiki mocno się zdezaktualizowały – używaliśmy ich od ponad sześciu lat. Pojawiła się więc doskonała okazja, aby dokonać zmian w transmisji i dołączyć do międzynarodowej czołówki. Pod kątem produkcyjnym te zmiany mają dla nas wielkie znaczenie – pozwalają na większą dynamikę, dają więcej możliwości technicznych zarządzania indywidualnym dla każdego meczu procesem oraz nadążają za rozwojem technologii – wyjawił.







gar, PiłkaNożna.pl
źr. Ekstraklasa SA

Możliwość komentowania została wyłączona.

Najnowsze wydanie tygodnika PN

Nr 50/2024

Nr 50/2024