Przejdź do treści
Legia Warszawa przedłużyła umowę ze sponsorem

Polska Ekstraklasa

Legia Warszawa przedłużyła umowę ze sponsorem

Legia Warszawa przedłużyła współpracę z myWorld Poland. Umowa stołecznego klubu z międzynarodowym operatorem programu partnerskiego Cashback World będzie obowiązywać przed dwa kolejne lata.


Legia przedłużyła współpracę z ważnym sponsorem (fot. Cezary Musiał)



Swojego zadowolenia z parafowania nowego porozumienia nie ukrywał prezes Legii, Dariusz Mioduski. – Grupa myWorld to globalna firma, która rozumie i docenia rolę sponsoringu sportowego jako skutecznej formy marketingu i budowania marki. Bardzo się cieszę, że przedłużyliśmy naszą umowę o następne dwa lata i jestem pewien, że nasza długoterminowa współpraca przełoży się na kolejne wspólne sukcesy, biznesowe i sportowe – powiedział.

Firma myWorld Poland pełni funkcję oficjalnego sponsora i partnera Legii Warszawa od 2016 roku. – Bardzo się cieszę, że podpisaliśmy kolejną umowę na jeszcze lepszych dla klubu warunkach. Jest ona naturalną konsekwencją naszej dobrej ponad 3,5-letniej współpracy – stwierdził Ziemowit Deptuła, prezes zarządu myWorld Poland.

– Aktualnie grupa myWorld współpracuje z ponad 60 klubami i organizacjami sportowymi na całym świecie. Jesteśmy partnerem serii wyścigów motocyklowych Moto GP, współpracujemy z Formułą 1, między innymi byliśmy sponsorem tytularnym GP Austrii. Jesteśmy sponsorem dwóch zespołów F1, tj. Scuderia Toro Rosso i Red Bull Racing. Współpracujemy także ze znanymi klubami piłkarskimi, takimi jak AS Roma, Inter Mediolan, Rapid Wiedeń i Slavia Praga – dodał.







gar, PiłkaNożna.pl
źr. Legia.com


Możliwość komentowania została wyłączona.

Najnowsze wydanie tygodnika PN

Nr 50/2024

Nr 50/2024