Koniec współpracy Lecha z jednym ze sponsorów
Lech Poznań w tym sezonie walczy o miejsce na ligowym podium w Ekstraklasie i dotarł do ćwierćfinału Ligi Konferencji Europy. Natomiast niezależnie od końcowych rezultatów po obecnie trwających rozgrywkach zakończy się współpraca poznańskiej drużyny z jednym z dotychczasowych sponsorów.
Jednym ze strategicznych sponsorów Lecha Poznań jest STS, którego logotyp widnieje na koszulkach poznańskiej drużyny. STS to firma bukmacherska, która jest jedną z największych w Polsce i działa również na rynku międzynarodowym. Z Lechem ściśle współpracuje już od 2013 roku.
W 2020 roku włodarze Lecha podpisali już czwartą w czasie tej współpracy umowę z STS, która wygasa wraz z końcem trwającego obecnie sezonu. W ostatnich tygodniach padały pytania o to, jakie będą losy dalszej współpracy firmy bukmacherskiej z poznańską drużyną.
Dzisiaj te wątpliwości postanowił rozwiać CEO firmy bukmacherskiej STS – Mateusz Juroszek, który ogłosił, że po zakończeniu obecnego sezonu współpraca Lecha z firmą dobiegnie końca. – Obecna formuła współpracy między Lechem a STS, w której nasz logotyp widnieje na froncie koszulek meczowych – w naszej ocenie wyczerpała się, a założenia STS zostały zrealizowane – zaznaczył w oświadczeniu Juroszek.
Podczas dziesięcioletniej współpracy pomiędzy firmą bukmacherską a Lechem, jak podkreślił sam Juroszek zrealizowano szereg unikatowych i niezapomnianych akcji, takich jak #koszulknabasel, wymiana koszulek Kaspera Hamalainena na stroje Dawida Kownackiego, czy licytacje strojów, dzięki którym pomoc była udzielana związanym z klubem CukierAsom. Głównym powodem braku przedłużenia umowy miały być przede wszystkim różnice w celach biznesowych pomiędzy obiema stronami.
kczu/PiłkaNożna.pl