Przejdź do treści
„Czyny. Nie słowa”. Nowa akcja Wisły Kraków

Polska Ekstraklasa

„Czyny. Nie słowa”. Nowa akcja Wisły Kraków

Wisła Kraków po odzyskaniu licencji na grę w ekstraklasie, ewidentnie nabrała wiatru w żagle. Klub wyjechał na zimowy obóz, ruszył ze sprzedażą karnetów na rundę wiosenną, a także rozpoczął nową kampanię pod kryptonimem „Czyny. Nie słowa”.

„Czyny. Nie słowa” (fot. Łukasz Skwiot)



Wspomniana kampania ma zachęcić kibiców do tego, by ruszyli do kas i kupowali karnety na zbliżającą się rundę. Dla mającego problemy finansowe klubu sprzedaż jak największej liczby stałych wejściówek jest niezwykle ważna i pozwoli zasilić skarbiec o bardzo konkretną kwotę.

W specjalnym klipie reklamowym możemy zobaczyć m.in. Jakuba Błaszczykowskiego, który po latach wrócił na Reymonta i nie tylko dołączył do Wisły jako piłkarz, ale przy okazji udzielił jej pożyczki, Marcin Wasilewski i Maciej Sadlok.

Akcja „Czyny nie słowa” i „Prawdziwa Wisła”, oprócz pomocy w sprzedaży karnetów, ma również przypomnieć wszystkim tym, których dobro klubu leży na sercu, że doszło w nim do nowego otwarcia, a „Biała Gwiazda”, oczyszczona została z ludzi, którzy mieli powiązania ze światkiem przestępczym.







Przypomnijmy, że oprócz wspomnianego Błaszczykowskiego, w akcję ratowania Wisły Kraków przed upadkiem włączyli się w ostatnich tygodniach Jarosław Królewski i Tomasz Jażdżyski, a oprócz nich, o to, by klub mógł wiosną wystąpić w Lotto Ekstraklasie walczyli również Bogusław Leśnodorski i Rafał Wisłocki.




gar, PiłkaNożna.pl


Możliwość komentowania została wyłączona.

Najnowsze wydanie tygodnika PN

Nr 50/2024

Nr 50/2024