Wisła Kraków po odzyskaniu licencji na grę w ekstraklasie, ewidentnie nabrała wiatru w żagle. Klub wyjechał na zimowy obóz, ruszył ze sprzedażą karnetów na rundę wiosenną, a także rozpoczął nową kampanię pod kryptonimem „Czyny. Nie słowa”.
„Czyny. Nie słowa” (fot. Łukasz Skwiot)
Wspomniana kampania ma zachęcić kibiców do tego, by ruszyli do kas i kupowali karnety na zbliżającą się rundę. Dla mającego problemy finansowe klubu sprzedaż jak największej liczby stałych wejściówek jest niezwykle ważna i pozwoli zasilić skarbiec o bardzo konkretną kwotę.
W specjalnym klipie reklamowym możemy zobaczyć m.in. Jakuba Błaszczykowskiego, który po latach wrócił na Reymonta i nie tylko dołączył do Wisły jako piłkarz, ale przy okazji udzielił jej pożyczki, Marcin Wasilewski i Maciej Sadlok.
Akcja „Czyny nie słowa” i „Prawdziwa Wisła”, oprócz pomocy w sprzedaży karnetów, ma również przypomnieć wszystkim tym, których dobro klubu leży na sercu, że doszło w nim do nowego otwarcia, a „Biała Gwiazda”, oczyszczona została z ludzi, którzy mieli powiązania ze światkiem przestępczym.
Przypomnijmy, że oprócz wspomnianego Błaszczykowskiego, w akcję ratowania Wisły Kraków przed upadkiem włączyli się w ostatnich tygodniach Jarosław Królewski i Tomasz Jażdżyski, a oprócz nich, o to, by klub mógł wiosną wystąpić w Lotto Ekstraklasie walczyli również Bogusław Leśnodorski i Rafał Wisłocki.